Add to Flipboard Magazine.

23 Nisan 2006

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN!



(Fotoğrafların üzerini tek tıklayaak büyültebilirsiniz...)

BAKALIM, İ.Ü. İLETİŞİM FAKÜLTESİ Gazetecilik Bölümü Başkanı ve Dekan Prof. Dr. Suat GEZGİN, AA1'e NE DİYECEK? AA1'e DERSİNİ VERECEK Mİ?




Ali Atıf BİR aabir@bahcesehir.edu.tr

İslami gözlüklü medya

GEÇEN pazar bu köşede, "üniversite kampuslarındaki öğrenci terörüne" dikkat çekmek için bir e-posta yayınladım."Üniversiteler ’kutuplaşmalı’ örgütlenmelerin kaleleri haline gelirse Türkiye bir kez daha bu faturayı ağır öder! 54’üncü madde cesaretle sağcı, solcu, dinci, futbolcu ayrımı yapılmadan uygulanırsa kısa sürede öğrenci olaylarının önüne geçilir" dedim.Hürriyet araştırınca ucu irticai ayaklanmanın en korkuncu "31 Mart"a kadar gitti. Önüne gelen her olayı "İslami at gözlüğü" ile süzen, eleyen, yorumlayan "dinci" basının bir beni asmadığı ve tetikçilere hedef göstermediği kaldı. Üstelik yalan haber yaparak...Benim derdim üç beş çapulcudan oluşan öğrenci çetelerinin kampüsleri yangın yerine çevirmemesi, onların derdi gerici bir eylemin üstüne sünger çekme çabası...Ünlü araştırmacı David Horowitz, şubat ayında ABD’de müthiş bir kitap çıkardı. Amerikan üniversitelerinde çalışan ve gençleri zehirleyen 101 komünist profesörün adını verdi. Bu profesörlerin teröristlerin ekmeğine yağ sürdüklerini ve ABD’nin geleceğini kararttıklarını iddia etti.Türkiye’de "İslami at gözlüklü" basının yaptığı da bu. İrticaya prim verip, rejimi zayıflatıyorlar, genç beyinlere tek yönlü İslami propaganda mesajları gönderiyorlar. Tek dertleri kadını örtmek, erkek egemen bir şeriat devleti kurmak...İşte kanıt! Gerici eylemin üstünü örtmek için yapılan yalan haber. Bana e-posta gönderen Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi’nin TKP öğrenci başkanıymış!Cine 5’te programdan çıkıyorum. Bir muhabir önümü kesti:- Biz biliyoruz kesinlikle size mail’i TKP’liler göndermiş!- Kızım nereden biliyorsun, e-posta bana geldi. Bilgisayarıma mı girdin!- Yok ama eminiz o göndermiş!- Yahu nasıl emin olabilirsin, e-posta bana geldi... Yok böyle birşey."Peki siz bilirsiniz ne diyeyim" deyip asansöre bindiğimde muhabir hálá "TKP’li o, biz biliriz, biz biliriz" diye gülümsüyordu.

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi son sınıf öğrencisi imiş. Mezun olacak ve bana gelen e-postanın kimden geldiğini benden daha iyi bildiğini iddia ederek gazetecilik yapacak...

Gazetecilik bölümlerini kapatsak mı ne!

(Haber takibi için tıklayın: http://www.vistilefhaber.blogspot.com/)
Hürriyet varakı, 23 Nisan 2006

Hiç yorum yok: