Add to Flipboard Magazine.

26 Eylül 2006

RUSYA İLE YENİ AKADEMİK İLİŞKİLER:


İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümümüz, RUSYA URAL DEVLET ÜNİVERSİTESİ Gazetecilik Bölümü ve AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü ile akademik işbirliğine başlıyor.

43. Altın Portakal Film Festivali’ne TÜRSAK Yönetim Kurulu Üyesi olarak katılan Prof. Dr. Veysel Batmaz, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ümit Atabek’in davetlisi olarak, Rusya Ural Devlet Üniversitesi Gazetecilik Bölümü Başkanı Prof. Dr. Dmitry Strovsky ile birlikte, her üç bölümün öğrenci alışverişi, ortak sempozyum düzenlemek ve yayın yapmak konusunda ilke kararı aldılar. Ural Devlet Üniversitesi, Rusya’nın üçüncü büyük kenti olan Ekaterinaburg’da, otuz bin öğrenciye sahip bir üniversite. Gaztecilik Bölümü ise genel bir kitle iletişim bölümü olarak eğitim yapıyor ve bünyesinde halkla ilişkiler, reklamcılık, radyo-televizyon gibi alt bölümleri barındırıyor. Her üç bölümün ilk bilimsel etkinliği Şubat 2007’de planlanan bir “Yeni Bir Kitle İletişim Paradigmasına Doğru” başlıklı bir Tartışma Atölyesi. Atölye Akdeniz Üniversitesi’nde yapılacak ve her üç bölümden 3 ile 5 katılımcıyla sınırlı olacak. Bu Atölyenin sonuçları Rusça, Türkçe ve İngilizce olarak yayınlanacak. Daha sonra, her üç bölüm sırasıyla birbirlerini konuk ederek, bilimsel ilişkilere devam edecek. Bu ilişkiler aynı zamanda kısa ve uzun dönemli öğrenci ve öğretim üyesi takası şeklinde sürdürülecek. (Fotoğraf: Soldan sağa, Prof. Dr. Ümit Atabek, Prof. Dr. Dmitry Strovsky, Prof. Dr. Veysel Batmaz)

Hiç yorum yok: