Add to Flipboard Magazine.

26 Kasım 2006

EDİBE SÖZEN OLUMLU ve OLUMSUZ ELEŞTİRİLİYOR...

EDİBE SÖZEN’İN İLETİŞİM FAKÜLTESİ İLE İLGİSİ
ÜZERİNE Superpoligon’da YAPILAN YORUMLAR:


Melahat Kıymalıbörek - 25 Kasim 2006 15:53 Cumartesi

En sonunda hüküm verdi : "Veysel Hoca bayağı donanımlı bu konuda."
Mübarek öğretmen değil mihenk taşı; evet, evet mihenk taşı.
Kim mi olacak, tabii ki bizim Atiye ayooooool.
Ah Atiye ah, sen çok yaşa e mi...
Gerçekten senden çok "eyü" lider olur, çok "eyü"...

Veysel Batmaz - 25 Kasim 2006 10:33 Cumartesi

Edibe Sözen, AKP'nin Medyadan sorumlu olarak Genel Başkan Yardımcısı olması ile ilgili olarak yapılan baskılara direnemeyecek. Yönetim Kurulu, bir Fakültenin temel karar organıdır ve siyasi parti içinde yöneticilik yapanlar, yasaya göre Fakülteye yönetici olamazlar. Bu nedenle Yönetim Kurulu'ndan istemese de zaten istifa edecek. Öğretim Üyeliği devam edebilir; çok meşgul olup, derslere fazla zaman ayıramayacağından, derslerden feragat etmesi etik olarak ona yakışan bir davranış olacaktır. Zaten derslerine bildiğim kadar İrfan Çiftçi ve Hikmet Kırık hocamız giriyorlardı. Zamanı daha önce de yoktu... Danışmanlıklarını yürütüyordu, o da devam edebilir. İstifasını ve feragatini ondan bekliyorum.

Veysel Batmaz


Veysel Batmaz - 25 Kasim 2006 09:08 Cumartesi

superpoligonun bir başka konu ile ilgili haberine yapılan yorumları sunuyorum, belki hukuk bilmezler biraz olsun anlarlar, hukuk ne demek? VB:


Veysel Batmaz - 23 Kasim 2006 21:04 Persembe

(Prof. Dr.) Raşit Kaya Hocam haklı... Bu konuda Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Mesut PARLAK'ın da yapacakları var diye düşünüyorum...
Buna göre, İstanbul Üniversitesi
İletişim Fakültesi Yönetim Kurulu geçersizdir.


raşit kaya - 23 Kasim 2006 15:00 Persembe

siyasal partilerin yönetim organlarinda görev alan üniversite ögretim elemanlarinin üniversitelerindeki yönetim organlarından ayrılmaları yasal bir zorunluluktur. Dahası bu görevlerden siyasal parti yönetimine seçilmeden önce çekilmiş olmaları gerekirdi.

Devrim Uluç - 24 Kasim 2006 23:40 Cuma

Sayın Batmaz, bu hastalıklı fikirlerinizden, akademisyenliği bir tarafa bırakıp uğraştığınız saçmalıklardan vazgeçin. Haddinizi bilin... Üniversitedeki meslektaşlarınızın kuyusunu kazmak için harcadığınız vakti akademik gelişiminize harcasaydınız, şu anda dünyanın sayılı iletişim bilimcilerinden biri olabilirdiniz. Edibe Hanım'ın edimlerinin tamamı sizin sıkça dillendirdiğiniz hukuk çerçevesindedir. Sizin ifadeleriniz ise gayri hukuki ve gayri ahlaki bir zorlamayı ifade etmektedir. Ya Edibe Sözen'in neden istifa etmesi gerektiğini ya da derslerden bile feragat edeceğine dair bilgiyi neye dayandırdığınızı açıklayın, ya da artık susun...

degerli bir hoca - 24 Kasim 2006 22:56 Cuma

kesinlikle ünivresiteyi bırakmamalı. öğrencileri olarak dört gözle onu bekliyoruz...
Hocam seni seviyoruz; iyiki varsınız...

melih - 24 Kasim 2006 10:00 Cuma

bazmaz hoca, seve seve üniversiteden de istifa edecek mi demeye getiriyor? çok ayıp hoca???

Atiye - 24 Kasim 2006 08:33 Cuma

Veysel hoca bayağı donanımlı bu konuda belli...

Hocam bu arada nasılsınız?

Veysel Batmaz - 24 Kasim 2006 06:59 Cuma

Yasaya göre öğretim üyeliği devam edebilir. Ancak Yönetim Kurulu'ndan ve Fakülte Kurulu'ndan istifa etmelidir; edecektir; büyük ihtimalle Sayın Rektör tarafından ettirilecektir. Çünkü Sayın Rektör, "Üniversiteye Siyaseti Sokmayacağım" diyen bir Rektörümüzdür.

Veysel Batmaz

Derinden - 24 Kasim 2006 03:25 Cuma

Edibe hocanın 'Üniversitedeki görevime devam edeceğim' diye açıklama yaptığını biliyorum. Veysel hoca acaba Sayın Sözen'e fakültedeki bir emri vakiyi mi seslendiriyor?

Ölüm Meleği - 23 Kasim 2006 23:20 Persembe

Prof. Batmaz haklı...

Üniversiteden de istifa etmeli.

(Bu arada, ben Edibe hocadan sıkılmaya başladım)

Veysel Batmaz - 23 Kasim 2006 22:55 Persembe

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yönetim Kurulu'ndan da istifa edecek. Derslerden de feragat edecek...

Prof. Dr. Veysel Batmaz

Kaynak: Yorumlar
http://www.superpoligon.com/oku.asp?id=20473

Hiç yorum yok: