Add to Flipboard Magazine.

22 Ağustos 2006

YENİ HIT DERS PROGRAMI

HİT Bölümünden duyuru...

Aşağıdaki Hakan Bey'in notu, övgü dolu. Ancak, bu övgülerin tamamı bana değil, bu programı hazırlayan ve katkıda bulunan arkadaşlara yönelmeli: Özellikle Müfredat Komisyon'unda yer alan Doç. Dr. Serra Görpe, Yrd. Doç. Dr. Meltem Erzen, Yrd. Doç. Dr. Seher Er ve Dr. Candan Çelik ve iki kez genel müfredat toplantısına katılan tüm arkadaşlar bu övgülerden pay almalıdırlar. Ben bu övgüleri bize kazandıran herkese ve özelikle yukarıda andığım programın gerçek mimarlarına, karar vericilerine teşekkür ediyorum...

Veysel Batmaz
Bölüm Başkanı

Yeni HİT Ders Programları için Bkz: http://www.hitduyuru.blogspot.com/

-----Original Message-----
From: Hakan Tuncel [
mailto:hakantl@yahoo.com]
Sent: 22 Ağustos 2006 Salı 23:10
To: veysel.batmaz@gmail.com
Subject: ders programları

Sayın Hocam,
Merhaba...HİT ders programlarını gördüm, şimdiye kadar
hiç böylesine derli toplu, ABD ve İngiltere
standardında bir yaklaşımla dersler ele alınmamıştı.
Sizin önderliğinizde bölüm çok iyi bir yere doğru
gidiyor. Bu durumdan eski bir öğretim görevlisi olarak
memnuniyet duyduğumu belirtmek isterim. Babam 1952
yılı ilk mezunlarından, o nedenle fakültemizin benim
için duygusal anlamda ayrı bir yeri var. Size
çabalarınız için teşekkürlerimi sunarım hocam.
Saygılarımla,
Hakan Tunçel

Hiç yorum yok: