Add to Flipboard Magazine.

19 Ocak 2007

ANAP'lı Belediye Başkanı Ali Server Yazgan Haklı... AA1 ile Nasıl Mehmet Ağar'ın Siyasi Kariyeri Bittiyse, Onun da Biter...

AA1 Bugün'de bugün yazıyor:

"İki ya da üç ay önceydi PH isimli halkla ilişkiler ve organizasyon şirketinden aradılar. Aralık ayında Bodrum Turgutreis'ın ANAP'lı Belediye Başkanı Ali Server Yazgan "Kamuda Markalaşma" Konferansı düzenleyecekmiş, "Katılır mısın?" dediler. "Derslerim yoğun İstanbul'dan ayrılamıyorum" dedim. Daha sonra Aralık ayında yeniden arandım. Konferans 18-19 Ocak tarihlerine ertelenmiş. "Gelir misiniz, ne olur sizi çok istiyoruz." diye ısrar ettiler. Araya kıramayacağım kişileri koydular. Baktım kaçış yok, kabul ettim. Diğer konuşmacılar Erkan Mumcu, Mustafa Sarıgül, Prof.Dr. Haluk Gürken, Cemil İpekçi, Süleyman Orakçıoğlu, Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Gaziantep Belediye Başkanı Asım Güzelbay, Prof.Dr. Ahmet Bülend Göksel, Doç.Dr. İzzet Bozkurt, Mesut Yar, Cengiz Semercioğlu, Murat Sabuncu, Ömer Özgüner. Anlayacağınız hepsi okumuş çocuklar, belli ki güzel bir konferans olacak. Heyecanla konferans gününü bekliyorum. Bu arada beklerken de bir iki gün uğraşıp kamuda markalaşmanın önemini anlatan güzel de bir sunum hazırladım. Geçtiğimiz salı, yani konferansa iki gün kala, cep telefonum çaldı. Yine PH'dan bir görevli "Markalaşma Konferansı iptal edildi!" dedi. "Efendim, efendim" dedim. Görevli söylediğini tekrar etti, özür diledi ve niye konferansın iptal edildiğini bilmediğini ama Belediye'den gelen taleple konferansın iptal edildiğini söyledi. Araştırdım. Doğru dürüst bilgiye ulaşamadım. Sadece Belediye Başkanı Ali Server Yazgan'ın belediye koridorlarında "Bu konferansı yaparsam siyasi kariyerim biter!" diye dolaştığını öğrendim. Konferansı iptal etmekle Ali Server Yazgan siyasi kariyerini kurtardı mı kurtaramadı mı bilemiyorum. Ancak benim gözünde siyasi kariyerinin bittiğini söyleyebilirim. Ali Sever Yazgan bir konferansı bile siyasi kariyerini düşünerek düzenleyemeyecek "iktidara" sahip değilse şu andan itibaren bıraksın koltuğunu, Turgut Reis halkının bile zamanını almasın. "

Hiç yorum yok: