Add to Flipboard Magazine.

06 Ağustos 2005

NE DEMİŞTİK: "POLEMİK ŞİMDİ BAŞLIYOR"... DEVAM EDİYOR...


İYİ POLEMİKÇİ; YANİ İYİ BİLİMİNSANI PES ETMEZ...
HOÇÇAKALIN'I KABUL ETMEMİŞTİK,
15 DAKİKA SONRA "HOŞGELDİN" DİYORUZ...

BATTAL'DA İYİ POLEMİKÇİ NATURA VAR...


Battal Odabaşı ile İrfan Çiftçi Polemiği Veysel Batmaz Üzerinden Sürüyor...

Sayın Batmaz,
İnsanlari canalici yerlerinden yakalayip onlari kiskirtiyorsunuz. Cevap yazmayayim dedim ama mumkun degil. Simdi yazdigim ya da yazacagim herhangi birseyden yine bir sey cikaracaksiniz ve beni "doldurusa" getirdiginizi dusuneceksiniz. Ben doldurusa gelmem, bilimsel acidan dogrusu neyse onu yazarim. Ricat gericekilmedir. Murtecilerle isim olmaz. Hep ileriyi hedeflerim. Ciftci'nin size gonderdigi iletideki "Jestlerinizin tamamını anlıyorum, gerçekten çok şık ve zarif müthişsiniz." turu sozlerle polemik yapilmaz. Oglaklar geldi koyunlar dasirada gibi duzeysiz sozlerle de polemik yapilmaz. Polemik imbikten gecmis, suzulmus bir biceme sahipolmalidir. Ben yine buradayim.

(Bu mesaj, 6 Ağustos 2004 saat: 19.42'de gönderildi.)

Yrd. Doç. Dr. Battal Odabaşı
(Veysel Batmaz'ın "Odabaşı-Çiftçi polemiğine" Notu: Çiftçi benimle polemik yapmıyor; sadece yapacağını ima ediyor; Şu anda üç eksenli bir polemik yaşıyoruz: Çiftçi-Odabaşı/Kırık-Çiftçi/Batmaz-Odabaşı; umarım bu okul "iletişimsel eylemi" sadece Internet'te değil; bölümler ve anabilimdalları kuruluşu için fiilen de gösterir...)