Add to Flipboard Magazine.

05 Ağustos 2005

POLEMİĞE POLEMİK...


VİSTİLEF BİR POLEMİKLER GRUBU OLMALI...
İŞTE SİZE BİR POLEMİK DAHA...

BATTAL ODABAŞI’NIN MEKTUBU:

On 5/28/05, Battal Odabas wrote:

Sayın Batmaz,

Bu Fakülte'de sadece siz ve Hikmet (İrfan, Veli ve Emine) yoksunuz. Sadece siz her dönem ortalama üç ders vermiyorsunuz. Bir değerlendirme yaparken sadece kendi çevrenize bakmayın, biraz daha geniş bakın lütfen.

Ben bu Fakülte'ye geldiğim günden beri her dönem ortalama üç ders veriyorum. Buna Yüksek Lisans ve Doktora da dahil. Ayrıca film arşivi oluşturmaktan tutun da film gösterilerine, burslu öğrencilerin seçilmesinden tez jürilerine kadar yapmadığım iş kalmadı. Ama reklamı sevmediğim için bu yaptıklarımdan pek söz etmem. Bunları yaptığım için kimse de bana teşekkür etmedi. Her derse bizzat kendim girdiğim halde bunu bilmemeniz tuhafıma gitti.

Sadece siz ve çevreniz yoksunuz aynı kaygıları güden. Benim daha önce savunmalarımda dile getirdiğim konuları siz yeni dile getiriyorsunuz. Olması gerekenleri yapan insanlar da var. Bunları dile getirdiğim için hep zarar gördüm, ama yılmadım yılmam da.

Saygılarımla.
Yrd. Doç. Dr. Battal Odabaşı

VEYSEL BATMAZ’IN CEVABI:

28 Mayıs 2005

Sevgili Battal:

Kesinlikle benimle aynı işleri yapanları dışlama niyetim yok... Sen de yapıyorsan çok güzel; ancak doğal olanı yapıyoruz. İstisnalar varsa, onları da kaydedelim ki, işler düzgünleşsin. Sana da bana da Dekan'ın teşekkür etmesi gerekli; ancak o etmiyorsa sana ben teşekkür ediyorum Yönetim Kurulu üyesi olarak. Diğer akadaşları da hâlâ suçlamaya devam ediyorum.

Bence diğer akadaşlar varsa aynı konumda, keşke onlar da yazsalar Vistilef'e. Hem kendilerini anlatsınlar; hem de Dekan'ın yaptığı beyhude toplantıları eleştirsinler...

Dekan kurul kararlarını uygular; eşgüdüm sağlar; denetim-gözetim yapar; okulu temsil eder... Başka görevi yok. Yönetim ve karar alma görevi yok. Sözkonusu toplantıda yeni SINAV sistemi dediği şeyler, Yönetim Kurulu'ndan geçmemiş ve dolıyısıyla yasal olmayan şeylerdir; yeni dönemde bu yeni kurallara uyanların yasal sorumlulukları doğabilir.

Battal'a hem kendi adıma teşekkür ediyorum. Herkesi de aynı türden, kendilerini diğerlerinden nasıl farklı olduklarını anlatan açıklamalar yapmaya çağırıyorum...

Demek ki TEK değilmişim... Zaten benim gibi 70 kişinin de olması doğal bu okulda; bunun için para alıyoruz... Reklam yapmak da doğal; reklamcılığın bilimsel şeklini öğretiyoruz... Yoksa öğretmiyor muyuz? Öyle ya, HİT Bölümünde reklam hocası sadece ben kaldım... Hep Hİ'ye yoğunlaşmış bir müfredat var...

Veysel Batmaz