Add to Flipboard Magazine.

18 Mart 2006

PROF. DR. NÜKHET GÜZ'ÜN AÇILIŞ DERSİ ARDINDAN....

Aşağıda, 14 Mart 2006'da kurucusu olduğu kürsüden, 2005-06 Bahar Dönemi Açılış dersi veren eski Dekanımız ve HİT Bölümü Onur Başkanı Prof. Dr. Nükhet Güz'ün dersine katılan bir öğrencimizden aldığım elektronik postayı aynen yayınlıyorum-VB:

mrbalar hocam, ismim ..... hlkla ilişkiler ve taqnıtım bölümü ... sınıf öğrencisiyim. öncelikle Nüket Hanım gibi saygın bir entellektüeli okula davet attiğiniz için şahsım ve arkadaşlarım adına teşekkür etmek istedim. bilimsel düşünüşten soyutlanmış boşaltılarak başkalaştırılan ünivesitemiz toplumu için değişimin ve özdönüşümün umarım ilk adımı olur. Ancak bununla birlikte üzücü bir realiteyi deklare etmekte fayda olduğunu düşünüyorum; 3 yıldır altına imza attıkları organizasyonlarla ve fakülteye davet ettikleri şaklabanlarla fakülteyi sirke çevirerek okulda sucuk sosis partisi veren bazı insanlar, dün başkalarının arkalarından koşarken bugün sizin yanınızdalar, bu irrasyonalitenin rasyonalitesinin bir ifadesi değil midir. bu insanların umarım farkındasınızdır. entellektüel anlamda sokaktaki simitçiden farkı olmayn bu bilim düşmanlarına; bilimselik ve bu ülkein köşe başlarını tutan gerçek aydınları adına ödün vermemenizi rica ederim saygılarımla

..... halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü.... sınıf öğrencisi
(BÜYÜK MEDYA DÜŞMANI) (adı bizde saklı)

Hiç yorum yok: