Add to Flipboard Magazine.

27 Şubat 2008

İLETİŞİM FAKÜLTELERİNE SORU: MEDYA YOLUYLA MESAJ NEYİ GÖSTERİR?

YAVUZ DONAT MI TAYYİP ERDOĞAN'A YAKIN, FEHMİ KORU MU?

İki yazı önce Yavuz Donat yazmıştı, şimdi Fehmi Koru yazıyor: "Bir kısım üniversite yönetimlerinin, bazı siyasilerin, adı duyulmuş bazı medya mensuplarının 'türban' konusuna yaklaşımlarını doğrudan 'locasal ilişkilere' bağlayan bir dostum var, biliyorsunuz. Ona göre, türban konusunda bir tek direnç odağı bulunuyor: Localar... Şimdilerde sesleri yüksek çıkanların çoğu 'birader', o dostuma göre...Birkaç gündür internette dolaşan, sonunda 'You Tube' sitesine görüntülü olarak düşen 'önemli birinin konuşması' için, "Locada yapılan bir konuşma, birisi kaydetmiş" dedi o dostum. Haftalık toplantılardan birinde yapılmış o konuşma. İçinde pek çok önemli ifşaat da yer alıyor, ama "CHP'nin Anayasa Mahkemesi başvurusunu biz hazırladık" diyen bölümü bayağı göz açıcıydı.Ben o dostumun saplantılarından hayli uzağım elbette; her olayı tek bir sebebe bağlamak bana fazla makul gelmiyor çünkü... Direnen rektörler belki de hukuk bilgisinden mahrumlar. Bizde bünyesinde Tıp Fakültesi bulunan üniversitelerin rektörleri genellikle tıp doktoru oluyor. En kalabalık öğretim üyesi tıp fakültelerinde çünkü ve doktorlar arası dayanışma diğer meslek erbabının aralarındaki dayanışmadan çok daha güçlü. Hayatını hastalara vakfetmiş bir öğretim üyesinin hukuk konusunda bilgi sahibi olması beklenmemeli.Doktor, hele bir de cerrahsa, daha keskin çözümden yana olabiliyor..."

Fehmi Koru, YeniŞafak, 27.02.2008

Hiç yorum yok: